Завдання:
·
перехід на
якісно новий рівень у використанні комп’ютерної техніки і інформаційних
технологій;
·
створення
інтегрованого інформаційно-освітнього середовища;
·
ефективне
використання основних можливостей всесвітньої мережі Інтернет;
·
інтенсифікація
навчально-виховного процесу через активізацію навчально-пізнавальної діяльності
учнів шляхом широкого використання ППЗ;
·
забезпечення
суттєвого росту професійної майстерності педагогів та підвищення якості
засвоєння учнями знань, практичних умінь, навичок;
·
впровадження
освітніх інновацій у навчально-виховний процес шляхом формування системи
розробки, пошуку, освоєння, експериментальної апробації, об’єднаної спільними
пріоритетами, плануванням та інформаційною мережею;
·
створення
банку ІКТ-супроводу уроку для широкого використання у навчально-виховному
процесі.
Очікувані результати:
·
усвідомлення
членами педагогічного колективу основних дидактичних цілей використання ІКТ та
основних напрямів їх упровадження в освіті, як засобів навчання, що
вдосконалюють процес викладання, підвищують його ефективність, якість і
результативність;
·
забезпечення
доступу учнів до науково-освітніх ресурсів;
·
автоматизація
процесу оцінювання, коригування результатів навчальної діяльності через
використання комп’ютерного тестування.
Немає коментарів:
Дописати коментар