Сервіс Padlet

Принципи та прийоми роботи з сервісом Padlet
Найбільш зручним, легким інструментом для організації спільної роботи учасників освітнього процесу з різним контентом у визначеному віртуальному просторі є мережевий сервіс Padlet (http://padlet.com/).
Реєстрація в системі
Для реєстрації в системі:
1.     У вікні будь-якого браузера введіть у рядок адреси http://padlet.com/. На екрані відобразиться головна сторінка веб-сайта Padle
2.     Оберіть мову інтерфейсу.
3.     Натисніть кнопку "Логин" або "Регистрация".
4.     У вікні реєстрації заповніть поля (у поле E-mail уведіть адресу поштової скриньки, у поле Пароль — пароль), натисніть кнопку "Войти". Зауважимо, що для реєстрації також можна скористатися акаунтом Google або Facebook.
5.     У результаті відкриється порожня дошка — простір, який можна відразу наповнювати контентом.

Оформлення дошки й наповнення її даними
Для оформлення й наповнення даними виконайте такі дії:
1.     Натисніть кнопку Modify (Модифікувати)  — відкриється вкладка з інструментами сервісу Padlet.
2.  У полі "Название" введіть назву дошки,  а в полі "Описание" — опис дошки; додайте піктограму — зображення для створення асоціації з дошкою; натисніть кнопку "Обои" й оберіть необхідний фон для оформлення дошки.
3. Якщо вам потрібна допомога, або необхідно роздрукувати роботу, видалити її тощо, то потрібно натиснути кнопку More (Більше) .
4.     Заповніть дошку даними, створюючи власні пости. Для цього двічі клікніть мишкою на вільному місці дошки, у результаті відкриється фрейм для внесення записів. У цьому вікні у верхньому рядку впишіть назву повідомлення. На другому рядку напишіть повідомлення.
5.     Додайте до повідомлення посилання на веб-ресурс, файл із комп’ютера або знімок із веб-камери. Для цього у фреймі оберіть потрібну позначку.
Редагування й видалення повідомлень
Створене повідомлення можна перемістити, змінити його розмір, відредагувати або видалити.
Для редагування наведіть курсор миші на повідомлення (з’являться позначки «олівець» і «кошик»), натисніть на позначку «олівець», виконайте потрібні зміни в повідомленні.
Для видалення повідомлення натисніть на кнопку «кошик». Для остаточного видалення необхідно підтвердити дію. Варто пам’ятати, що скасувати видалення не можна.
Організація спільного доступу користувачів до дошки
Кожна дошка має опції налаштування спільного доступу: загальний, за посиланням або за e-mail та унікальну веб-адресу, яку можна повідомити колегам або учням із метою подальшого наповнення або редагування дошки даними. Доступ можна налаштувати так, щоб гості мали можливість тільки переглядати, додавати матеріали або повністю редагувати. Для налаштування доступу користувачів до дошки необхідно виконати дії:
1.     Натисніть кнопку Invite people.
2.     У списку Those with access оберіть назву варіанту роботи з дошкою: Can read (Може читати)Can write (Може писати) чи Can moderate (Може змінювати пости).
Експорт дошки
Створену дошку можна:
  • розмістити в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+ та ін.);
  • зберегти як електронний документ у форматах .pdf, .xlsx, .csv;
  • перейти на RSS-канал цієї сторінки;
  • надіслати електронною поштою;
  • вбудувати на веб-сторінку власного сайту або блогу за допомогою пункту меню Embed in your blog or your website.
Для експортування створеної дошки необхідно виконати такі дії:
1.     Натисніть кнопку More (Більше). 
2.     Оберіть пункт Экспортировать.
3.     У вікні налаштувань експортування дошки оберіть потрібний варіант.


Немає коментарів:

Дописати коментар